Reklamace
1. Kupující je povinen si při převzetí zboží řádně prohlédnout a zkontrolovat. Vady dodávky (tj. typ nebo množství dodaného zboží neodpovídá objednávce nebo faktuře nebo dodacímu listu) je kupující povinen reklamovat nejpozději do 3 pracovních dnů od okamžiku převzetí zboží, jinak jeho práva z odpovědnosti za vady zanikají. 
2. ELEKTRO Brůna spol. s.r.o. poskytuje standardní záruku na dodané zboží. 
3. Záruka se vztahuje pouze na zboží, které bylo řádně namontováno a provozováno v souladu s pokyny pro montáž a obsluhu. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé : 
- při dopravě, 
- nesprávným skladováním, 
- špatným připojením zboží, 
- špatnou volbou hodnot výrobku (přetěžování, další účinky elektrických veličin, apod.), 
- mechanickým poškozením způsobeným hrubým a neodborným zacházením. 
- vnějšími vlivy 
- nesprávnou obsluhou 
4. Reklamace zboží musí být uplatněna písemně a musí obsahovat : 
- typ reklamovaného zboží, 
- počet vadných kusů, 
- číslo faktury, číslo dodacího listu, 
- popis vady 
- požadavky resp. návrh řešení. 
5. Reklamace se považuje za uskutečněnou dnem, kdy bylo písemné oznámení o ní doručeno ELEKTRO Brůna spol. s.r.o. 
6. ELEKTRO Brůna spol. s.r.o. je povinen nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení reklamace informovat Kupujícího o svém stanovisku k reklamaci. 
Všechna práva vyhrazena, Elektro Brůna spol. s r.o., www.bruna-elektro.cz. 
Obrázky uvedené na těchto stránkách jsou pouze ilustrační.